Tijdelijk, met uitzicht op een vast dienstverband.

Filters
Herstel
Herstel
Herstel
Herstel
Herstel
Herstel
Materiaalcoördinator

Materiaalcoördinator

Staff & Support, Vacatures

Kun jij makkelijk schakelen tussen verschillende mensen en partijen? Sta jij stevig in je (werk)schoenen en houd jij je hoofd koel, ook als het druk is? 

Als Materieelcoördinator in regio Noord zorg je ervoor dat je collega’s op de projecten altijd beschikken over de juiste gereedschappen, machines en materialen. Je regelt extra materieel met onze materieeldiensten in Tricht en Veendam en ziet erop toe dat het materieel op tijd wordt aangeleverd voor keuringen. Bij storingen onderhoud je contact met de collega die dit heeft gemeld en met de materieeldienst, zodat de machine of het gereedschap snel weer inzetbaar is.

Daarnaast hoort een deel van het wagenpark tot jouw verantwoordelijkheden. Bij ingehuurde bedrijfswagens zorg je ervoor dat tijdelijke kasten en stellingen worden geplaatst. Ook de huisvesting in Assen behoort tot jouw taken. Zo onderhoud je bijvoorbeeld contact met de installateur bij een defecte verwarming en zorg je ervoor dat meubilair dat aan vervanging toe is, wordt vervangen.

Verder ben je betrokken bij een stukje inkoop, zoals materialen voor huisaansluitingen van projecten en tot slot verzorg je ook administratieve taken, zoals het verwerken van inkooporders en facturen. Kortom: een veelzijdige functie met veel contact met verschillende partijen, waardoor geen dag hetzelfde is.

Werkvoorbereider

Werkvoorbereider

Ben jij een nauwkeurige planner die graag overzicht houdt en projecten soepel laat verlopen? En wil je op die manier jouw steentje bijdragen aan de energietransitie? Dan is deze functie zeker iets voor jou!

Als Werkvoorbereider bij A.Hak houd jij je vanuit ons kantoor in Doetinchem bezig met het technisch voorbereiden van onze ondergrondse infra projecten. Dit zijn projecten voor het aanleggen of vervangen van de kabels en leidingen voor de distributie van gas, water en elektra. Ieder project is anders, van verschillende diameters, tot complexe locaties waar de projecten plaatsvinden.

Je voert planningsoverleggen met de opdrachtgever en vertaalt hun vraag naar concreet werk. Samen met uitvoerders en monteurs zorg je dat projecten van begin tot eind soepel verlopen. In de voorbereidingsfase bezoek je samen met de uitvoerder de projectlocatie en bepaal je wat nodig is om het project uit te voeren. Je zorgt dat materialen, gereedschappen en materieel op tijd beschikbaar zijn, controleert documenten, stelt de werkplanning op, vraagt vergunningen aan en verzorgt meldingen bij overheidsinstanties. Risico’s bespreek je en neem je verantwoord mee in de voorbereiding.

Je stelt werkmappen samen en draagt deze over aan de uitvoerder. Daarnaast ondersteun je tijdens de uitvoering bij technische vraagstukken en verzorg je bij afronding de oplevering van het project, inclusief afrekenstaten voor de opdrachtgever. Kortom: een leuke, afwisselende functie met de mogelijkheid om regelmatig op projectlocaties aanwezig te zijn. Overige taken die je kunt verwachten:

  • Opstellen van startwerkformulieren;
  • Aanvragen graafmeldingen (KLIC);
  • Opstellen kwaliteit en VGM-projectplannen;
  • Opstellen maatregelenplannen (CROW500);
  • Maken van inkooporders en het boeken van producties;
  • Projecten archiveren.
Magazijnmedewerker

Magazijnmedewerker

Voor onze vestiging in Doetinchem zoeken we een Magazijnmedewerker.  Wij zoeken een gemotiveerde kandidaat, die graag deel wil uitmaken van het team en ervoor zorgt dat het magazijn goed georganiseerd is.

Als magazijnmedewerker bij A.Hak ben je verantwoordelijk voor het verzamelen en verzenden van orders, het beheren van de voorraad, het organiseren en netjes houden van het magazijn en het laden en lossen van vracht.

Je werkt nauw samen met je ploegen buiten op de projecten en voorziet deze collega’s van de benodigde materialen. Met regelmaat breng je deze materialen zelf naar het project, zodat het werk niet stil komt te liggen.

Communicatiemedewerker

Communicatiemedewerker

Staff & Support, Vacatures

Hak jij graag een weg door allerlei communicatieklussen? Kun jij een aardig woordje schrijven en sta je stevig in je schoenen als dat nodig is? Dan zoeken wij jou!

Onze afdeling Marketing & Communicatie is op zoek naar een Communicatiemedewerker die het team komt versterken, met name op het gebied van interne communicatie. Je bent het aanspreekpunt voor uiteenlopende vragen van collega’s. Geloof ons: dat is nooit saai!

Zo ben je het ene uur foto’s en video’s aan het selecteren voor een publicatie of persbericht, het andere uur ben je bezig met het opmaken van presentaties en het redigeren van teksten en weer een ander uur ben je helmstickers aan het ontwerpen. Je kunt het zo gek niet bedenken. Meer taken die op jou staan te wachten:

  • Het posten van berichten op Intranet en het opmaken van nieuwsbrieven, inclusief het ophalen van informatie binnen de organisatie en zelf beoordelen wat interessant is om te delen;
  • Schrijven van teksten over projecten en werken aan flyers, zoals project- en safety flyers (also in English);
  • Het groot maken van onze interne leeromgeving en alle communicatie die daarbij komt kijken, samen met afdeling Learning & Development;
  • Ondersteunen bij de communicatie op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid, zoals communicatie rondom bedrijfsfitness, zorgverzekering en andere onderdelen uit de A.Hak providerboog.
(Leerling) Kabelwerker

(Leerling) Kabelwerker

Wil jij graag werken in de buitenlucht met leuke collega’s?

Voor onze projectlocaties in Nederland landelijk op zoek naar meerdere kabelwerkers.

In de functie als Kabelwerker begint de dag met een kop koffie in de keet en de synthetische werkinstructie. Daarna ontmoette je je collega’s aan de slag op één van onze projecten voor de aanleg van ondergrondse midden- en hoogspanningskabels. Je functionele bestaande verbindingen en legt nieuwe kabels middels onze kabeltransporteurs. Daarnaast help je de kraanmachinist bij het graven en dichten van sleuven.

Voor diverse netbeheerders en in het vrije domein ben je met je team namen A.Hak een kabeltracé van kilometerslang door mooie eilanden. Geen dag zal hetzelfde zijn! Uiteraard zorgen wij voor goede begeleiding. In het begin zal je worden geïntegreerd door een ervaren collega en daarna ga je steeds meer zelfstandig aan het werk.

 

 

Corporate Recruiter

Corporate Recruiter

Staff & Support, Vacatures

Hak jij de juiste talenten voor de ondergrondse wereld binnen met jouw enthousiasme? En wil je werken bij een organisatie die volop in ontwikkeling is en een bijdrage levert aan een duurzamer Nederland? Dan zoeken wij jou!

Als Corporate Recruiter bij A.Hak houd je je bezig met de werving en selectie van nieuwe collega’s voor onze verschillende business units, zodat de juiste mensen op de juiste plek terechtkomen. Jouw belangrijkste taak is het screenen van kandidaten en hen aanbieden bij de juiste unit. Dit doe je in open en actieve samenwerking met de HR Business Partners en onze interne hiring managers, want het werven van nieuwe talenten doen we natuurlijk samen. Samenwerken is voor jou dan ook zelfsprekend en je weet met overtuiging tegengas te geven als dat nodig is.

Naast het matchen van kandidaten, houd je je bezig met initiatieven die bijdragen aan het vergroten van het aantal én de kwaliteit van kandidaten. Denk aan searching via LinkedIn, het bijdragen aan (Job Marketing) campagnes en het stimuleren van referral recruitment. Je krijgt daarbij de ruimte om ook met eigen initiatieven te komen en uit te voeren. We zijn volop in ontwikkeling, en met jouw bijdrage Hakken we samen aan de toekomst van A.Hak. Werkzaamheden die jou nog meer te wachten staan:

  • Opbouwen en onderhouden van Talent Pools en Campus Recruitment;
  • Verbeteren van recruitmentprocessen en de interne dienstverlening;
  • Organiseren en prioriteren van wervingsactiviteiten. En hierbij je mannetje staan;
  • Netwerken en optreden als ambassadeur van A.Hak;
  • Fungeren als sparringspartner en adviseur op het gebied van recruitment binnen de organisatie.
Logistiek Planner

Logistiek Planner

Als Logistiek Planner ben jij het eerste aanspreekpunt op onze locatie in Tricht. Jij zorgt ervoor dat aanvragen, planningen en administratieve processen soepel verlopen. Je ondersteunt de logistiek, houdt overzicht over de in- en uitgaande materieelstromen en stemt af met collega’s binnen én buiten de organisatie. In deze rol sta je midden in het logistieke hart, je werkt nauw samen met je collega van magazijn en het terrein. Samen zorgen jullie ervoor dat onze projecten altijd op tijd met het juiste materieel aan de slag kunnen.

  • Plannen en coördineren van logistieke processen op de materieeldienst;
  • Fungeren als frontoffice: aanspreekpunt voor interne klanten en leveranciers;
  • Verwerken van administratie en aanvragen in onze systemen (zoals 4PS);
  • Ondersteunen bij de uitgifte en retourname van materieel;
  • Signaleren van knelpunten en zorgen voor snelle oplossingen;
  • Bewaken van de voorraad en bijhouden van het overzicht.
Financieel-administratief medewerker

Financieel-administratief medewerker

Staff & Support, Vacatures

Ben jij iemand die graag alles op orde heeft, nauwkeurig werkt en altijd het overzicht bewaart? Vind je het leuk om structuur aan te brengen in cijfers en word je blij van een kloppende administratie? En schakel je makkelijk tussen verschillende taken? Dan is deze rol echt iets voor jou.

Als Financieel Administratief Medewerker bij A.Hak werk je binnen het Financial Shared Service Center op ons hoofdkantoor in Tricht. Je richt je vooral op de crediteurenadministratie: je verwerkt inkoopfacturen, controleert stamgegevens en zorgt ervoor dat er tijdig betaald kan worden. Samen met je fijne collega’s zorg je ervoor dat de administratie klopt tot achter de komma. Je schakelt dagelijks met collega’s en leveranciers, en zorgt dat alles soepel verloopt. Heb je deze werkzaamheden goed te pakken? Dan is er ruimte om je taken uit te breiden. Bijvoorbeeld richting betalingen en ontvangsten verwerken en het verbeteren van processen binnen de afdeling. Daarnaast kun je rekenen op deze werkzaamheden:

  • Het verwerken van personeelsdeclaraties;
  • Contact met leveranciers over vragen en facturen;
  • Signaleren van afwijkingen of onvolledigheden in de administratie;
  • Meedenken over het verbeteren van administratieve processen.
Ontwerpleider

Ontwerpleider

Ben jij een ervaren leider die het overzicht behoudt? Iemand die zorgt dat ondergrondse verbindingen veilig en duurzaam worden ontworpen? En Hak jij knopen door, zonder de samenwerking en verschillende belangen uit het oog te verliezen? Dan zoeken wij jou!

Als Ontwerpleider bij A.Hak ben jij de schakel in de complexere ontwerptrajecten voor transportleidingen en hoogspanningsverbindingen. Jij bewaakt de lijn van begin tot eind: van het eerste ontwerpidee tot de overdracht van een goedgekeurd en uitvoerbaar plan. Je toetst de ontwerpen op technische haalbaarheid en maakbaarheid, voert raakvlakcontroles uit en stemt af met interne specialisten en externe partners. Ook stel je vast of ontwerpen aan de vereiste kwaliteit voldoen. Je behoudt het overzicht, zorgt voor een soepel proces én een sterk eindresultaat. Daarnaast kun je rekenen op deze werkzaamheden:

  • Je neemt beslissingen met betrekking tot multidisciplinaire raakvlakken, zowel op technisch-inhoudelijk als planningstechnisch gebied;
  • Je beoordeelt en verifieert (concept)ontwerpen aan de hand van uitgangspunten en verificatieplannen;
  • Je monitort de voortgang en kwaliteit van kritieke werkzaamheden, zowel binnen de interne organisatie als bij externe leveranciers en engineerpartijen;
  • Je voert overleg over ontwerpkeuzes, vergunningen en goedkeuringen met opdrachtgevers en externe partijen als overheden en nutsbedrijven;
  • Je stemt ontwerpbeoordelingen af met inspecteurs en levert volledige ontwerpdocumentatie aan;
  • Je rapporteert over de voortgang en resultaten aan interne en externe partijen.
(4PS) Business Central Functioneel Applicatiebeheerder

(4PS) Business Central Functioneel Applicatiebeheerder

Staff & Support, Vacatures

Heb je affiniteit met infrastructuur, distributie en energie? Ben jij de schakel tussen Business en ICT? Ben jij daarnaast een ervaren Microsoft Dynamics Business Central (4PS) specialist, vind je het prettig om een brede verantwoordelijkheid te hebben? Lees dan zeker verder!

In de functie van Functioneel Beheerder 4PS Business Central (BC) maak je onderdeel uit van de afdeling ICT. Jij bent met je collega’s verantwoordelijk voor optimaal werkende applicaties.

We maken gebruik van 4PS Construct als add-on op BC voor de Bouw en GWW. In deze applicatie werken wij met bijna alle modules, zoals projecten, service en onderhoud, inkoop, financieel, uren etc. Vraagstukken en/of problemen die vanuit de organisatie naar voren komen pak jij adequaat op. Je analyseert de behoefte, denkt mee in de oplossing, richt deze in en geeft de training. Je bent de projectleider op je eigen projecten. Je werkt direct samen met onze proceseigenaren en MT-leden.